lördag 11 juli 2009

bleeeeeeeeh.


hallå!


haha sandra på bild sen jag fixade hennes hår på eriks fest ;) super tjusigt tycker jag då att de bleeeev :D hihi




nu är det så att jag vart sjuk sen det var p&l :o och inte fan blir det bättre heller :s jag blir galen på detta jäkla skit nu! usch det är så jobbigt, nu har det kommit tbx att jag är hes igen, PALLA säger jag bara.. men ah så kan det vara.. just nu sitter jag med en handduk på huvve, haha fast det var ju ett tag sen jag kom ut från duschen, men äh fan;) alltid skönt att ha den på huvve;* huhu... öjj jag jobbade även igår och det gick massvis med bra=) åh nästa lördag ska jag jobba på lilla ängeln helt själv, då ska jag öppna och stänga :o lite läskigt (a) så då får ni allt komma förbi och hälsa på så att jag får de skoj (: det tackar jag för! ska nog tjata lite på mamma om vi kan ut och köra lite bil snart;* haha (a) cassi är på G med bilen nu :D:D:D:D:D
~~*~~ ~~*~~ ~~*~~
jag & sandra hade det riktigt mys på våran myskväll igår (a) hihi, alltid mys med den bruden, det blev en massa skratt och annat :D fast du somnade ju nät vi kollade på film och låssades verkligen som att du var vaken, haha skit kul vare :D;) var inte lika kul när man skulle hem, haha usch det var ju mööööörkt och massa läskigt:D hihi men fan de löste sig ganska bra (; mums! hoppas alla får de skoj i faaaaaaaalun idag :D:D:D jag blir dock inte med eftersom det typ inte går bussar hem eller nåt så orkar inte sova kvaaar :( men aja fan får bli nästa gång bryyyyyyyydar ;););) hm så undra vad man ska göra idag då :p haha aja. nu ska jag sluta skriva en massa strunt och komma till det jag ska och de är att jag har tråkigt eftersom min jäkla syster ska vara i VANSBRO :oooo
du får mig att tänka på annat<3
pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar