torsdag 23 juli 2009

yes kanske slemmet idag! :D

HALLÅ VAVAVAVA

emelie jag saknar dig som fan ju :ooo bra länge sen vi sågs, nu måste det verkligen bli skärpning! men ah vi skulle kanske ut och gå idag eller cykla beror helt på vädret. får hoppas på det bästa! men ses det ska vi fan göra idag iaf, annars ramlar jag snart isär, haha nej men typ (aaa) vädret är ju inte direkt det bästa just nu och det suger för mycket.. hm mina kusiner är iaf här, jag & robin var ut och cyklade igår, det var mysmys;* kom hem ganska sent gjorde vi oxå haha. men åh hoppas på bra väder till helgen annars kan det fan ta sig tycker jag, bleeh. det verkar inte finnas nån sommar kvar ju.. usch att det aldrig kan bli riktigt bra väder, var typ bara de i två veckor :ss sug! aja nu ska jag sluta klaga får hoppas på bra väder snart(;
ÅH jag saknar disspiss nu

åh fyfan vad söt denna var, den skulle man ju nästan ta och köpa :) vart totalt kär i den (a)
Giggi corsage dress SEK 499, Vila - NELLY.COM
pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar