onsdag 15 juli 2009

hejhej!

fick sluta tidigt idag sköntskönt, så när jag kom hem så städade jag på mitt rum, haha duktig som jag är! får hoppas på att mamma blir nöjd nu iaf=) nu sitter jag bara här och har absolut inget att göra, det är bara för tråkigt måste jag berätta! men ah det är redan onsdag. jag vill till sthlm snart, nån som vill med eller? :))) pratade ju om sthlm med emmis och fillan igår när vi var ute och gick. måste berätta att jag saknar våran snuttis, hon har vart borta allt för länge nu :p men ah snart borde hon ju komma hem till oss igen:D nej jag ska nog kila upp på stan igen eller nåt, jag kan då fan inte sitta kvar här nå mer:p haha måste ju ut och röra på mig :)))))))))) men det är alltid härligt! :D jihu aja kanske skriver mer sen ikväll om jag kommer på nåt bra att skriiva om=) men ah ha det bäst;*
- - - - - -
hittat värsta super snygga väskan som jag blev totalt kär i :) ska fan köpa den sen asså=) när jag får pengar, nicenice ;)


pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar