onsdag 22 juli 2009

onsdag!

hallå!

måste börja med att berätta om igår. ah typ jag & linnea åkte upp till blge för att hämta tbx min dator och då fick jag lov att betala 400 för att få ut den, fattar inte ens varför men ah.. sen typ när jag kommer hem så funkar datan inte iaf, den är fortfarande helt svart och jag blir helt galen fyfan så mamma fick sig en utskällning fast det inte ens är hennes fel, ah typ förlåt<3 så idag följde mamma med mig och lämnade in datafan! då fick jag tbx min 400, yes säger då de dom är då fan bara trevliga när man har med sig sina päron :ssss blir galen! ah och sen gick vi in på kupolen och hittade lite, eller okej mamma hittade en massa fina kläder till henne, jag hittade bara en väska och lite smink tror jag. men det var bra mysigt när det bara var jag & mamma :) tack för en trevlig dag<3 japp men nu är jag iaf hos pappa & anna har fan inte vart här på hela sommaren :ooo värsta elak jag känner mig ^^ eller jag var hit en snabbis i början av sommaren men det var bara för att hämta nåt huhu , då cyklade jag.. ska börja cykla som en tok nu asså :oo shiiiit. nu är sommaren snart slut ju :(((( kanske blir gränges i helgen (aaa) skojskoj ;) SAKNAR ALLA UNDERBARA <3
pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar