tisdag 14 juli 2009

jobbjobbjobb..

yes det går bra på jobbet och jag tycker det är ganska så skoj faktiskt :):):) lite jobbigt när det inte finns saker att göra, men fan det går alltid ;) idag så var jag in med lite käk till emmis :) så vi satt och smaska i oss ^^ ïmån blir de pytt i panna för min del, muuuuuuuuums;** hihi när jag kom hem så typ somnade jag haha skit skönt, sen typ nyss var jag ute och gick med bästa fillan & sis :D det var massa mys (a) vi åt glass och satt i solen eller ah när den var framme och pratade minnen :)) åh snart är det lördag och då blir de att jobba på lilla ängeln :D det ska bli skoj faktiskt, längtar lite (: sen blir det fest för hela slanten ;) johanna fyller ju år, wooho GRATTIS SNYGGING! åh vad skoj de ska bli :) hoppas på lika trevligt som förra helgen ;) mums!
pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar