fredag 10 juli 2009

hallåhallå!

ah hej!

japp nu sitter man på mammas gamla sega dator som knappt funkar tror jag då :o asså segare har jag då aldrig vart med om. men ah är man beroende och vill sitta så får man skylla sig själv att man blir på dåligt humör.. men fan jag klarar mig är så jäkla pepp tills lördag så (a) hihi;* LÄNGTAR SATAN! japp imån ska jag jobba fyfan vad drygt med tanke på min jäkla cp hals som aldrig vill bli bra verkar de som :( det verkar som att alla är sjuka nu för tiden, herregud trodde att man inte kan vara så sjuk när de är sommar :ooo men jo tydligen, haha. jajaja... nyss kollade jag och mamma på världens bästa serie som går på 4an det är ju kanon bra, men fan det är ju läskigt så måste sitta vid datan ett tag så jag glömmer ;) haha. men det är galet mörkt här ju och de är inte de minsta kul :p jappjapp imån blir det att ha en liten myskväll med bästa sandra :)) och kanske tim. haha fyfan vad sött :) jag är så jäkla positiv nu så vette fan vad som häänt med mig=) kanske är nåt bra på gång..IDAG SÅ VAR JAG EMMIS OCH MAMMA OCH ÖVNINGSKÖRDE ;) asså vi börjar fan bli bäst på det här nu babe (;
- - - - - - - - - - - - - - - - -
saknar pappa anna sigge och calle gör jag oxå :( länge sen man var där, ah får bli skärpning nu :):):) aja skit samma nu orkar jag inte skriva mera skit (a)
pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar